Kaip padidinti elektroninių parduotuvių produktyvumą?

Publikavimo data: 2014-07-04 Kaip padidinti elektroninių parduotuvių produktyvumą? Per pastarąjį dešimtmetį elektroninės parduotuvės tapo itin populiaria verslo sritimi, žadančia milžinišką pelną ir didelius klientų srautus. Deja, nepaisant kasmet didėjančio internetinių parduotuvių kiekio, daugelis jų negali pasigirti sėkminga veikla, kadangi realių pardavimų skaičius neatitinka net ir minimalių tikslų. Iš tiesų didžiausia problema slypi atsainiame verslininkų požiūryje – elektroninės parduotuvės atidarymas nereikalauja nei specifinių žinių, nei didesnių investicijų, todėl nuosavo verslo idėja susižavi vis daugiau žmonių. Deja, daugelis jų pamiršta, kad nuolatinio klientų srauto palaikymas reikalauja nuoseklaus darbo – elektroninės parduotuvės turi atitikti šiandieninės rinkos sąlygas ir įgyvendinti išrankių klientų poreikius. Dažniausios problemos, kankinančios šių parduotuvių klientus, yra neteisingai nurodytos kainos ir ilgas pristatymo laikotarpis. Sunkumų kelia ir nesugebėjimas greitai reaguoti į pirkėjo užklausas, prastos grąžinimo ir keitimo sąlygos.

 

Dizainas

Internetinės svetainės dizainas privalo kelti estetinį pasigėrėjimą, t. y. visos tinklalapio spalvos, paveikslėliai ir grafiniai elementai turėtų derėti tarpusavyje. Nepamirškite, kad skirtingos spalvos skirtingai veikia pirkėjus, pvz., mėlyna spalva asocijuojasi su saugiu ir patikimu apsipirkimu, žalia – su pastovumu ir ramybe, o raudonos spalvos akcentai skatina priimti sprendimus ir veikti. Vis dėlto akcentuojant dailų turinį, negalima pamiršti ir patogumo faktoriaus. Naršymo ir pirkimo procesas klientui negali kelti sunkumų, viskas turi būti lengvai pasiekiama ir keičiama. Visi socialinių tinklų mygtukai turi būti lengvai prieinami tiek prieš pirkimą, tiek ir po jo – galimybė dalintis pirkinių sąrašu padidins potencialių pirkėjų srautą.

Turinys

Jei norite padidinti interneto parduotuvės produktyvumą, privalote pateikti išsamią informaciją apie parduodamas prekes. Jei svetainėje tebus siūlomo produkto nuotrauka ir pavadinimas, klientas bus priverstas ieškoti prekės aprašymo kitose svetainėse ir gali būti, kad nuspręs pasirinkti jūsų konkurentus. Be to, išsamius aprašymus pateikiančios parduotuvės atrodo kur kas patikimesnės. Vienas iš galimų sprendimų – internetinis konsultantas, gebantis atsakyti į visus pirkėjo klausimus. Nepamirškite, kad pirkimui reikalinga informacija privalo būti aiškiai matoma bet kuriame tinklalapio puslapyje, kad pirkimas galėtų būti vykdomas iškart. Labai svarbu turėti ir klientų atsiliepimų puslapį, kuris paskatins naujai apsilankiusius pirkėjus įsigyti jūsų siūlomą produkciją ir didins pasitikėjimą jūsų bendrove.

Jei internetinė parduotuvė siūlo platų prekių pasirinkimą, aiškiai matomoje vietoje būtina pateikti paieškos laukelį, kuris palengvins paieškos procesą. Šio laukelio pozicija ir buvimo vieta turėtų išlikti tokia pati visuose tinklalapio puslapiuose. Rinkos specialistai pataria sudaryti ir labiausiai perkamų produktų sąrašą, kad klientai lengviau apsispręstų. Toks sąrašas turėtų būti kiekvienoje prekių kategorijoje.

Labai svarbu pateikti tikslią kontaktinę informaciją. Kiekvienoje elektroninėje parduotuvėje turi būti pateiktas telefonas, kuriuo klientas galėtų pasiskambinti ir įsitikinti, kad pageidaujama prekė numatytu laiku pasieks jo namus. Beje, daugelis klientų piktinasi mokamais skambučiais, todėl, jei turite galimybių, pagalvokite apie nemokamą skambučių liniją.

Naujosios technologijos vis sparčiau braunasi į kasdienį pirkėjų gyvenimą, todėl neturėtumėte apsiriboti vien tik internetinės svetainės modeliu. Siekdami aukščiausių rezultatų, pritaikykite tinklalapį mobiliesiems įrenginiams – mobilių interneto vartotojų skaičius kasmet auga, o elektroninių pirkimų skaičius laipsniškai didėja.

Kainos ir akcijos

Vienas svarbiausių pirkimą nulemiančių veiksnių yra kaina. Visos kainos turi būti nurodytos aiškiai ir tiksliai. Klientas privalo matyti ne tik informaciją apie konkretaus produkto pardavimo įkainius, bet ir apie visus pristatymo mokesčius. Kaina turėtų būti nurodyta šiek tiek didesniu šriftu ir kontrastinga fonui spalva. Jei skelbiate akcijas ar norite reklamuoti išparduodamus produktus, rinkitės itin didelį ir ryškų šriftą, o senąją kainą perbraukite ir akcentuokite klientui suteikiamą nuolaidą. Beje, visos akcijos turėtų būti pateikiamos pirmame elektroninės parduotuvės puslapyje, t. y. klientui turi būti suteikiama priežastis pirkti. Nepamirškite, kad prie akcijų gali būti priskirtos ne tik nukainotos prekės, bet ir įvairios paslaugos, pvz., nemokamas pristatymas arba speciali dovana apsiperkant už numatytą sumą. Akcijos turi būti vykdomos nuolatos, tačiau konkretaus pasiūlymo laikas privalo būti ribojamas, kadangi pasiūlymai, neturintys pabaigos taško, visuomet sulaukia mažiau dėmesio. Nepamirškite, kad didžiąją dalį pirkimų sudaro spontaniški klientų apsipirkimai.

Užsakymų vykdymas

Didžioji dalis klientų piktinasi itin ilgomis registracijos formomis ir ne tik todėl, kad jiems gaila laiko. Asmeninės informacijos pateikimas atrodo įtartinas ir nesuprantamas. Ypač, jei klientas nori įsigyti vieną prekę. Strategiškai naudingas sprendimas – registracijos formos laukelių skaičių sumažinimas iki minimumo. Rinkodaros specialistai įsitikinę, kad ateityje apsipirkimui užteks elektroninio pašto ir slaptažodžio. Iš tiesų leidimas pirkti neregistruotiems vartotojams maksimaliai padidintų potencialių pirkėjų srautą. Patikėkite, daugelis klientų paprasčiausiai neturi laiko pildyti ilgų registracijos formų, o po to dar laukti specialių patvirtinimo laiškų. Geriausias sprendimas – sudaryti kelias galimybes pirkti ir leisti klientui rinktis.

Viena dažniausių priežasčių, kodėl klientas atsisako pirkti produktą, yra itin didelė prekės pristatymo kaina. Siekdami išvengti nepageidaujamo nusivylimo, pristatymo kainą įtraukite į bendrą parduodamo produkto kainą. Geriausia – pasiūlyti nemokamą pristatymą. Nemokamas pristatymas gali būti siūlomas klientams, apsiperkantiems už tam tikrą sumą. Tai paskatins pirkėjus įsigyti šiek tiek daugiau nei planavo.

Garantijos

Suteikite klientams galimybę gražinti nepatikusias prekes ir atgauti išleistus pinigus. Apsipirkdamas internetinėje erdvėje žmogus negali realiai apžiūrėti prekės ir jos išbandyti, todėl natūralu, kad gavęs produktą, jis gali nusivilti. Jei pirkėjas neatgaus veltui išleistų pinigų, galite būti tikri, kad į jūsų parduotuvę jis nebesugrįš. Pirkėjams suteikiamos garantijos yra vienas svarbiausių strateginių sprendimų, didinančių pasitikėjimą ir pardavimo rodiklius.

Patalpinta rubrikoje(-ose): Interneto parduotuvės
Balsavo: 37
Adresas:
Šilutės pl. 2, KLAIPĖDA
Telefonas:
El. paštas:
Tinklalapis:
Avalynė
Darbo sauga
Drabužiai
daugiau veiklų >
Kuriame, modeliuojame ir prekiaujame įvairios paskirties darbo drabužiais. Atliekame reklaminės spaudos ir siuvinėjimo darbus ant darbo ir(...)
www.kopicentras.lt
www.pasromanopaolo.lt
www.kopicentras.lt
www.pasromanopaolo.lt