3 klausimai, aktualūs kalbant apie įmonių apskaitą

Publikavimo data: 2022-02-22 3 klausimai, aktualūs kalbant apie įmonių apskaitą

Bet kuris priimtas sprendimas, susijęs su įmonės gyvenimu, yra daugiau ar mažiau reikšmingas. Buhalterinė apskaita – vienas jų. Priklausomai nuo to, apie kokį juridinį įmonės tipą kalbame, skiriasi ir tam tikri šios srities niuansai. Šio straipsnio dėmesio centre – UAB apskaita. Aptarsime klausimus, su kuriais, kalbant apie apskaitą, dažniausiai susiduria įmonės vadovai.

Kas gali tvarkyti UAB apskaitą? 

Vadovaujantis buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais įstatymais, UAB buhalterija gali būti tvarkoma pagal darbo sutartį dirbančio etatinio buhalterio/ų ar buhalterinės apskaitos įmonės. 

Kuris variantas geresnis?

Universalaus „recepto“, kurį variantą rinktis, tikrai nėra. Tai – įmonės vadovo sprendimas, kuris turėtų būti priimtas įvertinus kiekvieno varianto ypatybes bei individualius lūkesčius šio proceso atžvilgiu. Etatiniam buhalteriui mokate už faktiškai šio įmonėje išdirbtą darbo laiką, nepriklausomai nuo to, kaip produktyviai šis bebuvo praleistas. Nuolat darbo vietoje būnančiam buhalteriui perduoti aktualias užduotis ir sulaukti jų atlikimo galite greičiau. Tačiau, kita vertus, neturint reikiamų žinių, patikrinti darbo kokybę yra sudėtingiau. Vis dar įprasta praktika, jog nuolatiniam buhalteriui „užkraunama“ daugiau pareigų nei numatyta jo darbo sutartyje, tačiau toks neapibrėžtumas neretai sukelia nemažai neaiškumų.

Kalbant apie apskaitos paslaugų pirkimą iš specializuotos buhalterijos bendrovės, viskas yra konkretu, aišku, apibrėžta, skaidru. Mokate tik už konkrečiai atliktus apskaitos darbus, kurių atlikimo kokybė yra kruopščiai kontroliuojama, o žala, atsiradusi dėl buhalterio padarytų klaidų, yra kompensuojama vadovaujantis sutartyje numatytomis sąlygomis. Šis variantas atleidžia įmonės vadovą nuo būtinybės pasirūpinti buhalterio darbo vieta ir funkcijų atlikimui reikalingomis priemonėmis (kompiuteriu, kanceliarinėmis prekėmis, kompiuterinėmis apskaitos programomis ir kita), kvalifikacijos kėlimu bei kitais niuansais, susijusiais su papildomomis laiko bei finansinėmis sąnaudomis. 

Kokias apskaitos paslaugas teikia buhalterinės įmonės?

Visas jūsų UAB aktualias paslaugas, kurias atliktų ir  „normalus“ buhalteris. Pirminių apskaitos duomenų suvedimas į sistemą, periodinių ataskaitų pildymas ir teikimas, darbo užmokesčio apskaita, konsultacijos, susijusios su įmonės veikla ir kita: teikiamų apskaitos paslaugų įvairovė ir apimtis priklauso nuo kiekvienos įmonės individualios situacijos. 

UAB „Joola“ – patikima buhalterijos bendrovė, teikianti profesionalias apskaitos tvarkymo paslaugas įmonėms, dirbančioms visoje Lietuvoje. 

 
Patalpinta rubrikoje(-ose): Buhalterinė apskaita
FINANSŲ APSKAITOS GURU, UAB Skambinti šiandien
Balsavo: 27
Adresas:
Kareivių g. 6-515, NCBC Verslo centras, Vilnius
Telefonas:
El. paštas:
Tinklalapis:
Buhalterinė apskaita
Finansai
Verslo konsultacijos
Buhalterinė apskaita: Pirkimų ir Pardavimų apskaita; Bankų apskaita; Kasos apskaita; Avansinių apyskaitų apskaita; Didžiosios knygos(...)
Balsavo: 10
Adresas:
Linkmenų g. 50-308, Vilnius
Telefonas:
El. paštas:
Tinklalapis:
Buhalterinė apskaita
AD ORDINEM, UAB teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos visų rūšių įmonėms bei fiziniams asmenims, konsultuoja apskaitos ir(...)
Balsavo: 9
Adresas:
Pramonės g. 5, DRUSKININKAI
Telefonas:
El. paštas:
Buhalterinė apskaita
Verslo konsultacijos
Buhalterio paslaugos Druskininkuose, finansinės ,verslo konsultacijos Druskininkuose, apskaita, buhalterinė apskaita, finansinės ataskaitos,(...)
www.kopicentras.lt
www.numeri.lt
www.kopicentras.lt
www.numeri.lt